Parken 1 och 2

Blev en sväng till parken idag innan lunch. Hade tagit med mig en boll till Iris så hon slapp att springa runt utan mål. Hade kanske varit bra om det funnits ett fotbollsmål där så hade jag kunnat skjuta lite på henne men nu fick vi improvisera och låta henne jaga bollen istället. Men det gick bra det med.



Hade tänkt att vi skulle gå till någon annan park nu på eftermiddagen men jag tycker inte att vädret ser så inbjudande ut så det blir nog en sväng på stan istället. Gå och kolla lite kläder som jag vill att Iris ska ha. Att hon sen har så sjukt mycket kläder att hon klarar sig i ett år framöver spelar ingen roll. Man kan inte skämma bort denna lilla underbara tjej för mycket. Men jag ska inte handla idag utan det får bli när det drar ihop sig till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0