Pizza

Jag och Iris har varit och ätit pizzabuffé med Bucha och hans dotter Julia. Iris satt och smörade för Julia hela tiden och visade sig från sin allra bästa sida. Tom med Bucha blev uppflörtad och det tillhör inte vanligheterna att Iris flörtar med killar hon inte känner. Så han ska känna sig hedrad den gamle brevbäraren.

Efter pizzan så gick vi hem och sov en stund jag och Iris innan farfar kom och väckte oss. Men Iris har verkligen vaknat på rätt sida idag för tom när hon är nyvaken så slänger hon fram ett leende och är charmig som få. Såna här dagar är helt underbara när inget kan få henne på dåligt humör.

Men nu till något annat. Iris har idag kissat ner två par strumpor. I samma sekund jag tar av henne blöjan och sätter ner henne på golvet för att låta henne lufta lite innan jag tar på henne nästa blöja så skvätter hon iväg en stråle kiss. Börjar kännas som hon gör det bara för att jävlas. Får göra ett test sen för att se om hon kissar igen om hon får vara blöjlös en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0