Sorry alla

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit på över en vecka. Har inte haft tid helt enkelt. Eller, det hade det väl funnits om jag varit inspirerad att skriva men just nu så är jag inte det. Men nu skriver jag iaf. Men jag funderar på om denna bloggen börjar närma sig sitt slut. För nästa vecka börjar vi skola in Iris på dagis och i slutet av augusti så är hon på dagis rätt mycket och jag har börjat jobba igen och vad finns det då att skriva om? Kanske ska börja med en ny blogg som handlar om allt och inte bara mig och Iris? Jag får se. Ni kan ju vara lite snälla och ge mig lite råd i denna frågan. Vad ska jag göra???

Så vad har hänt sen sist då? En massa antagligen. Iris har träffat alla kusiner, varit i simhallen, lekt en massa, sovit lite halvrisigt, umgåtts med sin mamma som har semester nu, lärt sig en massa nya ord, busat, slagit sig och levt livet. Det har varit full fart helt enkelt.

Nu ska jag ta mig en funderare på hur detta ska fortsätta och er åsikt betyder något denna gången.

Avslutar med en bild från när vi var på lekplatsen idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Arvid vill att bloggen fortsätter!!!!!!!!!!!! Heja heja!!

2010-08-07 @ 00:41:52
Postat av: Pappa

Pappa vill att bloggen

2010-08-09 @ 10:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0