Avatar

Och så har även jag sett Avatar, kanske något senare än många andra men vem bryr sig. Det var iaf en rätt bra film, kanske inte så bra som jag trodde att den skulle vara men ändå en bra film. Jag hade kanske för höga förväntningar på den helt enkelt. Sen att den är jävligt snyggt gjord och hade en den riktigt coola scener så räcker inte det till att bli mer än godkänd.

Idag är det annandag jul och jag och Iris gick upp tidigt för att inte missa något av dagen. Idag så blir det en sväng och kolla rean för att sen åka ut till Lindsdal och fira jul med syrran och hennes familj. De har firat julen i Trollhättan och kommer till stan idag. Tror att det blir sista dubbelfirandet. Är inte så kul med två julafton om året. Därmed inte sagt att vi inte ska träffas vid jul och umgås med det här med paket och grejer två gånger är en gång för mycket på något sätt. Fast barnen ska självklart få lite extra paket när det blir som i år. Fan, håller nog på att bli vuxen för jag älskar verkligen paket och att då tacka nej till det måste vara vuxet. Nu måste jag titta lite på Musses Klubbhus för att återgå till det normala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0