Bättre och bättre

Iris mår nu mycket bättre än vad hon gjort i natt och morgonen. Hon är faktiskt rätt så pigg och på ett strålande humör. Plus att hon är lite extra myssugen vilket hennes pappa uppskattar. Min rygg är nog också något bättre tror jag. Eller så har jag inte hunnit känna efter så mycket idag eftersom Iris har varit dålig och jag haft mina tankar och känslor på henne. Vi får se hur det känns imorgon helt enkelt.

Ikväll ska jag och Emma till kyrkan för att bestämma vilka låtar vi ska ha på bröllopet när vi går in och ut. Ska bli spännande att höra våra förslag på orgel. Och funkar inte någon av de låtarna så får vi nog överlåta det åt kantorn. Vilka låtarna är? Det får ni inte veta här iaf.

För den delen kommer min syster med familj hem till Sverige idag. Blir nog ett långt samtal så jag får reda på hur det haft det i Dominikanska Republiken. Förhoppningsvis så har de haft det bra. Det jag vet är att Arvid har tagit sina första steg vilket är jävligt roligt. Nu blir det full fart när Iris och Arvid ska leka. Gutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0