Dålig natt

Efter att ha sovit som en prinsessa hos farmor och farfar så blev det en riktig skitnatt hemma i natt. Hon vaknade ett antal gånger och strax efter ett så ville hon inte sova i sin säng längre utan skulle sova hos oss. Och den som fick ta den stora smällen var Emma eftersom Iris var som ett klistermärke på henne hela natten. Så jag hade en trött sambo idag på morgonen.

Idag så ska jag ut i brevbäringen igen och idag är det tänkt att jag ska gå i stan igen. Och det är ett halvt helvete att ta sig fram eftersom en del vägrar att skotta. Är inte så lätt att cykla genom en snövall alla gånger. Men, är det inte skottat fram till lådan så blir det ingen post. Så enkelt är det.

Fotbollen igår var ju helt underbar. Äntligen fick Arsenal vinna en stormatch, visserligen mot ett Chelsea som är i allt annat än form men det skiter jag i. Och det var inte bara det att de spelade bra fotboll, de stängde matchen också vilket de aldrig kunnat göra innan. Så nu finns det hopp om en titel igen.

Mer fotboll, vilken hjälte Sebastian Castro-Tello är. Att skriva på ett femårskontrakt i dagens fotboll känns som en handling som verkligen visar vilekt kärlek han har till Hammarby. Bra Castro, sånt ger respekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0