Fredag

Idag är det fredag och fredag är lika med ett besök på Måsen för mig och Iris. Och nu när det närmar sig jul så kommer vi nog att göra lite mer julpynt. Gäller bara att få Iris att tycka det är kul att måla på sånt man kan hänga i granen.

Men vi ska inte bara ha kul idag. Jag och Iris måste gå en sväng till doktorn också som ska titta på Iris mage. Ska även försöka få lite bättre hosmedicin till Iris än den receptfria som finns på apoteket för just nu är det väldigt hostigt om nätterna.

Vad som hände ri övrigt vet jag inte men lite mer kul än så hoppas jag att vi kan hitta på. Om vädret inte är allt för risigt så kanske det blir en sväng till pulkabacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0