God morgon

Idag så lär det inte vara några problem att vakna till liv när jag går ut, minus 17,3 grader. Det är kallt, väldigt kallt. Skönt att jag får åka med Witte till jobbet för annars hade jag nog inte kommit fram.

Har varit en jävligt jobbig natt eftersom Iris hade en sån natt när hon vaknade titt som tätt och ville dricka. Kanske är alla pepparkakor hon åt igår som gjorde att hon var törstig. Så idag så drar vi ner på den dosen lite tror jag. Fast det bestämmer iofs inte jag eftersom mormor och morfar hämtar på dagis idag och tar med henne hem så jag hinner köpa de sista julklapparna. Tack för det svärföräldrar, uppskattas. Och förhoppningsvis så uppskattas det utav er också.

Nu sitter Iris i soffan och har sin vanliga morgonrutin, Musse klubbhus. Men idag är hon trött vilket syns på bilden här nedan.


En trött Iris tittar på Musses Klubbhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0