Helgen

I helgen har det varit fullt upp. Igår var det möhippa för Emma så hon hade att göra hela dagen. Jag och Iris hade en stund för oss själva innan Iris blev hämtad av mormor och morfar. Och hos mormor och morfar spenderade Iris kvällen och natten så jag hade lite ensamtid. Men innan jag njöt av ensamheten så var Dadda här på en tipslördag. Så vi tittade på fotboll, drack öl, käkade pizza och snackade skit. När Dadda lämnade för att åka och jobba så passade jag på att lyfta ner julsakerna från vinden så det går enklare att pynta gran osv när det väl är dax för det. Efter det så slappade jag framför tv:n eller plockade undan allt som låg framme.

Idag så blev det lite sovmorgon, lite slappande och sen så tittade jag och Emma på Robinsonfinalen innan Iris kom hem igen.

Om en stund kommer Sofie, Stefan och Enya hit för en glögg. Men, vi ska förena nöje med nytta då vi ska prata lite om bröllopet där Sofie ska vara fotograf. Så nu ska vi se om vi kommer på några bra idéer till det. Men framförallt så ska vi berätta lite hur det kommer gå till och se ut och vad vi vill ha för olika sorters kort.

Nu är det lite dåligt med bilder igen men jag lovar en bild inom 98 timmar, så håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0