Julafton

Igår var det som de flesta av er vet julafton. Och för första gången så firade vi jul hemma hos oss. Det var en bra dag med god mat, trevligt sällskap och en Iris i högform. Det enda som inte var bra var att Iris blev så rädd för tomten. Har aldrig fått en sån hård kram som jag fick av henne igår. Hon grät och var helt förtvivlad, hjälpte inte ens att hon fick paket av tomten, hon var lika ledsen för det.
Men när tomten väl hade gått så var det full fart på henne igen och paketpapper flög över hela vardagsrummet när hon slet upp alla julklappar. Hon fick ett kök, en tunnel, böcker, kläder, en varukorg fylld med mat, filmer, en kassaapparat och en massa andra saker jag inte kommer på just nu. Köket var iaf en hit för hon har lagat massor av mat idag.
Själv så fick jag kläder, en bok, en cigarrsnoppare, och så fick jag och Emma ett fotbollsspel av Dadda och Marlene. Tror att jag var mer nöjd med det än var Emma var.
Kvällen avslutades med gröt och TP som jag vann, men hade någon väntat sig något annat än att Per "Einstein" Holmström skulle vinna????


En allt annat än lycklig och glad Iris


Att krypa i en tunnel är roligare än att få besök av tomten


Kommentarer
Postat av: Jimrachel

I really enjoyed my visit. A great site

2011-12-01 @ 17:41:45
URL: http://jimrachel.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0