Lagen om alltings jävlighet

Så typiskt. Har delat ut post inne i stan hela veckan och det har varit ett halvt helvete emellanåt att ta sig fram bland alla snödrivor och vallar. Men i natt så har de snöröjt och bla Södra Långgatan var hur fin och lättframkomlig som helst. Vad händer då? Jo, jag får inte gå där längre utan ska ut på ett annat distrikt. Satan också rent ut sagt. Men jag får väl se det positiva i det, kan ju idag gå och lyssna på musik och inte träffa på så mycket folk.

I natt så har Iris sovit riktigt bra. Hon vaknade några gånger fram till ett och ville ha vatten men efter det så har det varit lugnt. Jag fick tom väcka henne idag på morgonen för att hon skulle hinna göra sig klar för dagis och det tillhör inte vanligheterna.

Gick väl sådär för bönderna igår i Bonde Söker Fru. Men det var kanske väntat att mupparna inte skulle få till det. Får väl göra en liten rättelse här och be Ölandsbonden om ursäkt för han går kanske inte under kategorin mupp. Han är bara en vanlig ölänning vilket är lite, lite bättre. Eller hur svärmor?

Ikväll ska vi ut till Lindsdal för att fixa lite med bröllopet. Det börjar närma sig så smått. Har lite drygt två veckor kvar som ogift. Ska bli jävligt roligt och jag längtar tills det är dax att bli Emmas man. Tänk att hon nöjde sig med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0