Moget

För det första. Kan inte folk sluta att kalla grönsaker och lökar och sånt för primörer. Finns det något värre ord? Blir så trött på det. Lägg av omedelbart.

För det andra. Fan, slåss hur mycket ni vill, skjut raketer och sånt. Men ge fan i att göra det på arenorna. Visst, ute kan man väl dra av en bengal eller femtio och dra iväg några raketer upp i luften. Men det är inte ok att göra det inne och det är inte ok att dra raketer mot andra människor. Visst, är lätt för mig att sitta här och dömma ut AJKs och Jyrgårns supportar men det skulle inte vara ok om det var Bajen som gjorde det heller.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen. Mycket kvar att göra innan julen är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0