Sista dagen

Så var det den sista arbetsdagen den här veckan. Kan ärligt säga att det är rätt så skönt att det snart blir tre dagars slapp. Eller, det lär det inte bli för det lär vara full fart hela helgen. Imorgon så blir det att se till att Iris får en rolig dag, på lördag ska vi träffa Anderboms och på söndag fyller farmor år. Så, som ni ser så har vi att göra.

Glömde blogga igår för den delen.

Igår gjorde Emma ett storkok av köttbullar och pannbiff. Mycket, mycket gott blev det. Hon är bra min Emma. Slutar vi bara i hygglig tid idag så ska jag se till att ordna maten idag. Kommer inte ens ihåg när jag lagade mat sist och då är det alldeles för länge sedan. För den delen kanske det inte heter storkok när man steker?

Igår när jag lämnat Iris på dagis och gick vidare mot dagis så hann jag inte mer än 50 meter innan jag kände hur min rygg krängde till. Är ju fan också. Tog mig genom dagen med smärtstillande och liniment. Blir samma visa idag. Är inte den bästa årstiden att ha ont i ryggen för man får lite småvridningar hela tiden när man går ute i halkan. Men ikväll ska jag gå till min sjukgymnast och få lite ordning på saken. Han har hjälp mig förr och jag hoppas han gör det igen.

Är det bara jag som tänkt på att det är väldigt vitt ute?

Kommentarer
Postat av: Leandermaia

Great site. Good info

2011-03-04 @ 09:59:49
URL: http://leandermaia.blogimagine.com
Postat av: lovisa

godmorgon:D

2011-03-04 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0