Söndag

Det blev en rätt så tidig morgon för mig och Iris idag. Mina förhoppningar om att få henne att somna om ett antal gånger och få ligga kvar i sängen till halv åtta sprack rejält då vi gick upp strax efter sex. Men det var en rätt så mysig morgon iaf. Iris satt hos mig i soffan och tittade på tv och läste lite sagor.

Planerna för idag är att vi ska gå och mata fåglarna om en stund. De små liven behöver få i sig lite mat så de inte svälter ihjäl. Vilken fin människa jag är va?

Sen blir det en sväng på julskyltningen där Emma ska visa mig vad hon önskar sig i julklapp. Och sen så går jag och Iris hem så Emma kan köpa julklappar till mig. Hurra för det.

Och i eftermiddag så kommer det bli ännu mer hurra, dock inte för mig. Farmor fyller år och det ska vi fira ordentligt. Iris går just nu omkring och säger "grattis farmor" och försöker sjunga ja må hon leva. Kommer bli kanon i eftermiddag.

Nu ska vi klä på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0