Duktig skitunge

Jag måste ta och börja med att ge Iris rejält med beröm som sov ändå till kl åtta idag. Visserligen så sov jag bredvid henne men det spelar mindre roll när hon sover så länge.
Vi hade en väldigt mysig morgon idag med en massa lek innan vi gick till Jenny Nyström och åt mat med Henke och Henrik. Iris skötte sig utmärkt ända tills vi skulle byta blöja på henne. Och ni som hängt med i bloggen vet ju vad hon tycker om det och att då göra det inne på en trång toalett gör ju det hela till ett Mission Imposible. Vi hade verkligen ett krig där inne som hon nästan vann. Hon fick helt enkelt sitta resten av måltiden med bara ben. Sen så lyckades jag kriga på henne byxor, overall osv så vi kunde gå hem.
Väl hemma så sov hon sött i min famn och vaknade på ett strålande humör och låg och busade med mig i soffan. Och nu är det full fart på den lilla damen.
Ikväll ska vi gå hem till mormor och morfar och äta god mat och ha det allmänt trevligt.
Foto ja, får se om jag lyckas få ett bra sen som jag kan slänga upp här. Kan ju komma både ett och två inlägg till innan dagen är slut om ni har tur. Annars kommer det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0