Hemma igen

Så var mina tjejer hemma hos mig igen så nu är det långt ifrån tomt här hemma. Igår så hade vi bara en myskväll ihop med mat, chips, ostbågar, välling, cola, massage och så självklart en massa lek med Iris. Och idag så får vi en bonusdag ihop eftersom Emma har tagit ledigt från jobbet. Så idag så ska vi ha en riktig familjedag ihop, vi ska handla, vi ska mysa och göra allt annat som man gör i en familj. Det låter som något tråkigt när jag läser det men det är det absolut inte utan tvärt om, tycker om familjegrejer.
Igår så fick Iris välja vilken pyjamas hon skulle ha och jag blev självklart nöjd med valet.

Iris finaste pyjamas 


Kommentarer
Postat av: Sigmundelle

really good site!!

2011-06-27 @ 10:38:18
URL: http://sigmundelle.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0