Babysim

Idag har jag och Iris varit iväg på babysim och det var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde. Var iväg en gång i höstas men då var jag så ovan med att slänga omkring Iris och leka med henne. Idag så vågar jag bolla lite med henne och låta henne hänga upp och ner osv vilket gör det mycket lättare att leka med henne i vatten också. Så vi har lekt delfin, motorbåt, groda och allt vad det var. Och hon har varit under vatten och så avslutade vi med en stund i bubbelpoolen.
Problemet just nu är att jag är helt slut medan Iris är rätt pigg. Vill bara att hon ska ligga i min famn och sova så jag kan ta och sova en stund jag med. Men, det är som sagt inte jag som bestämmer i detta hemmet.

Det jag skrev igår om ett foto på spjälsängen som möbel får vänta lite tills vi hittat helt rätt plats för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0