Försöker

Sitter på jobbet och försöker jobba lite. Tyvärr vill datorn inte vara med mig utan jag sitter här och bara väntar och väntar på att det ska lossna. Är jävligt irriterande när jag väl är på plats på jobbet för att få jobba ostört. Men det är väl lagen om alltings jävlighet.

Iris är nu hos sin mormor och om jag får ge mig på en gissning så har hon det väldigt bra. Allt annat skulle förvåna mig oerhört. Hon var inte direkt en pigg tjej som satt i vagnen på vägen bort utan somnade rätt fort. Och så hade jag sån tur att hon vaknade precis innan vi kom fram så jag slapp ha dåligt samvete för att jag väckt henne. Bra jobbat gumman.

Ikväll så blir det en grabbkväll hemma hos Henke med FIFA och handboll. Blir väldigt mycket ifrån Iris idag och det är både skönt och jobbigt. Nu är man van att ha henne nära sig under de flesta timmarna av dygnet så detta blir jobbigt på det sätter men samtidigt är det skönt att få vara sig själv en stund och inte ha en liten gullunge som hänger på en. Längtar redan tills i natt när hon vaknar så jag får ligga och sova lite med henne i famnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0