God morgon

Idag känner vi oss rätt så pigga för en gångs skull. Iris vaknade första gången vid tre och hostade då så hon kräktes och naturligtvis så kräktes hon på mig. En slemmig historia som inte var någon direkt mysig upplevelse. Efter kräket så tyckte Emma att hon skulle sova hos oss och det gjorde hon en liten stund innan jag bar ut henne till hennes säng igen. En stund senare så vaknade hon igen och då blev det extrasängen för oss två. Först så var det helt omöjligt att få henne att ens ligga ner för hon tyckte nog att det var morgon men rätt var det var så sov hon sött och gjorde så till halv åtta. Så nu känner jag mig utvilad och sugen på att möta dagen.

Dagen ja. Har inte en aning om vad vi ska hitta på idag men en promenad i det fina vädret känns lockande. Kanske även en fika på stan om vi hittar någon att fika med.

Nu ska vi vika och hänga tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0