Helg

Så var äntligen helgen här och den inleddes på bästa sätt. Vi har ikväll firat Iris morfar som fyllde år. Och ska jag vara ärlig så kändes det som vi drog den stora vinstlotten då det bjöds på entrecôte och efter det tårta. Gutt säger jag.

Idag har det faktiskt varit en lite jobbig dag med Iris. Hon har inte riktigt velat vara på sitt bästa humör utan det har varit lite smågnälligt och busigt. Men det är väl såna dagar man får ta ibland. Och det vore väl konstigt om hon var jätteglad hela tiden för vem är det?
Ikväll så var hon iaf strålande glad när jag busade med henne och skrattade på sitt mest bedårande sätt. Man blir lätt smittad av det kan jag lova.

Dagens mysigaste var iaf när jag och Iris efter lunch låg i soffan och sov i nästan två timmar. Är inte mycket som slår det. Skulle väl vara att få sova tätt ihop med Emma då. Vilket jag ska göra snart har jag tänkt innan hon lämnar mig för att dela säng med Iris istället.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0