Ny vecka

Så var en ny vecka här och den började redan 02:20 för mig och Iris. Men i natt orkade jag inte fixa någon välling till henne utan lyckades på något sätt få henne att somna om. Undrar vad det är som gör att hon har så svårt att sova om nätterna? Vill veta så jag kan ordna så att hon inte behöver vakna 109 gånger varje natt.
Vi har haft en busmorgon här hemma då Iris inte velat sova något tills nu. Men det har varit roligt med en massa bus, skratt och leenden.

Planerna för idag är inte riktigt spikade än men jag tror att det lutar åt en promenad till MAXI för att handla lite fläsk och något annat. Kanske passar på att stanna till på jobbet när jag ändå är i närheten. Men vi får se vad Iris är sugen på att göra när vi är ute och går för det är hon som bestämmer.

Nu ska jag ladda upp korten från i lördags och se om jag lyckades ta något som är värt att spara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0