Nytt år

Så var det ett nytt år och detta är detta årets första inlägg på bloggen. Så vad ska jag skriva då? Jo, om förra årets sista dag naturligtvis och vårat nyårsfirande med familjen Anderbom.
Vi började firandet med lite skumpa innan det var dax för fyrverkerierna vid slottet. Tyvärr så blev Iris rädd så hon och Emma gick hem medan Alice somnade. Alla barn är då olika.
Väl hemma så satte vi igång med maten. Det serverades hummer, oxfilé och en semifreddo. Och allt var sjukt gott. Kan inte tänka mig någon bättre meny än den. Mmm, börjar dregla bara jag tänker på den.
Efter det så var det spel, dricka och allmänt umgänge. Var en trevlig kväll och vid tolvslaget så valde vi tv:n med Jan Malmsjö istället för att vara ute och frysa. Hade inte varit riktigt rätt att väcka Iris bara för att vi vill se fyrverkerier. Men vi hade några isfacklor som vi drog av här hemma för att få lite stämmning.
Idag har det som sig bör varit en slappardag. Om ett tag ska vi ut till Lindsdal för middag med min familj och en sista träff med syrran och hennes familj innan de drar tillbaka till västkusten.
Nu ska vi försöka få en trött bebis att sova lite.


Isfackla och bubbel är nyårsfirande för småbarnsföräldrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0