Onda små fötter

Igår kväll så tänkte jag att vi skulle flytta runt möblerna lite i Iris rum för att se om hon sov bättre på ett nytt ställe i rummet. Gick sådär. Hon vaknade vid sin vanliga tid och sen så fick hon och jag dela på extrasängen. Och det var ingen angenäm upplevelse. Hon låg och sparkade på mig hela natten. Man blir ju galen men vad kan man göra. Är ju bara att försöka koppla bort de onda små fötterna som massakerar en i flera timmar.
Funderar på att testa om vi ska sova i soffan i natt jag och Iris för här sover hon som en liten gris. I samma stund hon har somnat i min famn så är det bara att lägga ner henne i soffan och så sover hon gott. Ska det möjligtvis bli så att Iris rum i fortsättningen är dagens vardagsrum och vardagsrummet flyttas till Iris rum?
Är en bra idé tycker jag men jag vet att jag har en förståndig sambo som kommer hindra att det blir så. Och tur är väl det för annars hade vi nog haft köket i klädkammaren och badrummet i sovrummet osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0