Simdrottning

Jag önskar att alla kunde få se hur kul Iris tycker det är i simhallen. Hon ler nästan konstant och tycker verkligen att det är skitkul. Men självklart så får hon sina ryck ibland när det inte blir som hon vill men det är nästan bara kul.
Idag så skulle vi lära barnen att blåsa bubblor i vattnet, det gick sådär. Jag bubblade och Iris försökte bara dricka vattnet. Nästa grej var att hon skulle hålla i ett par ringar så jag kunde dra henne fram och tillbaka i vattnet. Problemet var bara att hon släppte ringarna när jag tog tag i dem. Men efter en del övning så gick det. Sen så "dök" hon från en madrass, åkte vattenrutchbana, var en massa under vattnet och avslutningsvis så tog vi en stund i bubbelpoolen.
En bra dag i simhallen helt enketl.
Väl hemma så somnade Iris och sov stenhårt i en dryg timme. Jag hade nog kunnat dra på maxvolym på datorn och spelat vilken musik som helst utan att hon vaknat. Bra idé, nu ska vi lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0