Sjuk

Min lilla Iris är sjuk. Började igår eftermiddag med att snoret rann och på något sätt lät det som hon hade ont i halsen också. Och i natt så exploderade sjukdomen med snorig näsa, hostar, feber och lite allmänt risig. Men hon håller humöret uppe så gott det går.
Var tänkt att vi skulle på babysim idag men det är bara att glömma tyvärr. Hade sett fram mot det sen förra veckan och nu ska jag behöva vänta en vecka till. Typiskt.

Och idag har min sambo lyckats överträffa sig själv. Ringer mig när hon sitter på bussen och säger att hon har tagit med min mobil till jobbet. Och det är ju inte så att vi har mobiler som är speciellt lika varandra. Och en sak till, hon har med sig sin egna också. Hade väl kunnat förstå det till viss del om hon hade tagit fel och glömt sin mobil men det här är lite svårt att fatta. Ja ja, nu är väl inte det hela världen att vara utan mobil en dag, ska ju ändå inte gå ut. Men håll med om att hon är lite förvirrad min kära sambo. Puss älskling om du läser det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0