Sovmorgon?

Idag var tanken att jag skulle få lite sovmorgon. Hur slutade det tror ni? Jo, med att jag vaknade vid halv åtta med stora problem att andas. Mina luftrör hade kört ihop sig totalt så jag låg och tjöt i sängen som ett brandlarm varje gång jag andades. Är kanske inte den starten man vill ha på en dag.
Försökte somna om efter att jag hostat och harklat mig en stund men insåg att det var meningslöst så det blev till att gå upp och dricka lite Mollipect, en luftrörsvidgande hostmedicin, och en stor kopp te. Så nu känns det ok iaf men det lär väl skita sig snart igen.
Är ju rätt typiskt att det kommer nu bara för att jag var hos läkaren för att prata om just detta problemet förra veckan, men då hade jag ju inte märkt av något sen i början på hösten.

Men Pelle, vi skiter ju i hur du har det och hur du mår. Det är Iris vi undrar över kanske några av er tänker. Och för er kan jag säga att Iris mår kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0