Tillbaka

Vi har nu flyttat tillbaka Iris säng till hennes rum. Det har varit en hel del nätter som varit helt ok nu på sistonde så nu gör vi ett nytt försök i hennes rum. Hittills har det gått sådär. Sen klockan åtta så har hon redan vaknat tre gånger och jag bara antar att det blir en massa gånger till. Men vaknar hon när jag och Emma gått och lagt oss så får hon sova hos oss i natt. Vi gör ett undantag eftersom Emma sen ska vara borta hela natten och vill passa på att mysa med oss så mycket som möjligt innan.
Helgen ja. Emma åker till Stockholm imorgon bitti så imorgon ska jag och Iris ha fredagsmys själva. På dagen blir det Edvins lekland eller vad det heter. På kvällen blir revben, chips, cola, På Spåret och majskrokar.
Lördagen kommer Iris spendera med mormor och morfar eftersom jag och Henke ska ta en dag/kväll med fotboll, tv-spel, öl och utgång.

Men jag lovar att skriva mer innan det.

Har för den delen glömt att säga grattis till Stefan och Sofie som fick en liten dotter i veckan, så, Grattis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0