Torkade jordgubbar

Idag till frukost fick Iris smaka torkade jordgubbar och det var så himla gott. Hon smaksade och tyckte tom att fingret jag hade på jordgubben när jag delade den var jättegott. Hon bet och gav ifrån sig ett högt mmmm. Är itne ofta hennes pappa smakar så gott antagligen. Ville inte ge henne för mycket utan att veta att det är en massa socker i så när vi går till MAXI idag så ska jag kolla vad de innehåller. Funderar även på lite torkade äpplen och lite annan torkad frukt.
Idag har Iris varit på ett riktigt bra humör och skrattar, ler och flamsar som bara den, är skitkul. Hoppas det fortsätter så här under dagen så blir det en kanondag.
Nu ska vi göra oss klara för att gå till MAXI men först ska ni få en bild på dagens outfit som Iris har på sig.


Dagens outfit


Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt, fler bilder på lillskruttan! Skönt att hon är på bra humör idag.

2010-01-14 @ 10:33:09
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Sambon

Min underbar lilla unge! Längtar efter er så mycket!

2010-01-14 @ 11:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0