Vår dag

Dagen började som vanligt med gröt, mys, lite mer sömn osv. Vid halv 10 skulle vi sätta oss på en buss ut till Elwins lekland men det blev inte riktigt den bussen vi skulle åka för den missade vi tack vare en bajsblöja. Men vi tog en annan och fick gå en liten bit istället. Leklandet var faktiskt riktigt bra för små barn, betydligt bättre än Leos. Iris stormtrivdes så det blir ett besök till innan hon fyller ett. För sen börjar det kosta pengar och det är det kanske inte riktigt värt innan hon kan gå lite stabilare och kan åka lite fler rutchbanon och klättra lite bättre. Men kul hade vi iaf.
Efter det så var det ett jävla jagande av bussar för att slippa gå hem. Första missade vi med 20 meter och till den andra fick jag springa som en kenyan för att hinna. Tack snälle busschaffören som väntade.

Väl hemma så blev det lite mat innan vi tog en sväng till på stan där vi träffade Dadda. Efter att vi hjälpt han med att hitta en jacka på Stadium så gick vi hit och fikade med farmor och farfar.

Snart kommer Dadda hit och ska laga mat till mig som vi ska äta till På Spåret. Iris har redan somnat och det är kanske inte så konstigt med tanke på att hon inte sovit sen vi gick från leklandet. Så vi får se hur natten blir och hur tidigt jag får gå upp imorgon.

Nu kommer lite bilder från leklandet


Iris leker loss


Iris drunknar i bollhavet


Iris nitar en pirat

Här kommer en liten bonusbild där jag tycker att Iris är sjukt söt. Eller vad säger ni?


Världens finaste unge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0