Bloggtorka

Befinner mig just nu i ett tillstånd som gör att jag inte direkt har någon energi till att sköta bloggen så som jag vill. Vill ju ge er läsare lite bilder, lite filmer och lite roliga historier om mitt och Iris liv. Men med denna förkylningen som jag har så orkar jag inte riktigt engagera mig. Men jag lovar att försöka uppdatera den minst en gång om dagen iaf.

Igår eftermiddag så tog jag och Iris det rätt så lugnt. BLev en liten runda på stan innan vi gick hem och väntade på att Emma skulle komma hem. När Emma väl var hemma så blev det mat och sen gick vi ner till Kattrumpan så Iris kunde få leka lite i sandlådan. Tessan med barnen mötte upp så det var full fart på barnen ännu en gång. När vi var färdiglekta så gick vi till Larmtorget och lyssnade på Calaisa en stund innan vi gick hem och började den dagliga kampen för att få Iris att sova. Tror att hon har ställt in sovklockan på att somna 21:10. Är den tiden varje kväll nu. Är kanske lite sent egentligen men vad ska man göra? Vill hon inte sova innan så går det ju inte.

Natten har återigen varit rätt så jobbig men när man vet vad det beror på så är det mindre jobbig på något sätt. Tycker mest synd om Iris som vaknar av sin hosta och sen snurrar runt som en helikopter som är på väg att störta. Är inte så lätt att sova när man har en liten tjej som sparkar på en hela natten. Men det blev några timmars ostörd sömn i natt och det är tacksamt.

Planerna för idag är åter igen öppna fram till tre då farmor och farfar kommer och hämtar Iris eftersom jag då ska ut på golfbanan. Med lite piller och så lite piller till så ska jag nog orka spela 18 hål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0