Borgholm

Igår så tog vi bilen upp till Borgholm för att leka turister. Eftersom det är en lite längre resa så tog vi med Iris dvd så hon kunde kolla på lite film i bilen. Men efter en studn tog batteriet slut och jag kopplade i laddaren men det höll inte speciellt länge för Iris valde att slita sönder sladden. Så det blev ingen dvd för lilla damen efter det.
Väl framme i Borgholm så somnade Iris snabbt och jag och Emma kunde gå i affärer i lugn och ro.
Efter lunch så drog vi oss hemåt för att möta upp min sida av släkten för att äta lite glass. Och denna gången kunde Iris umgås med Arvid utan bita honom. Bra va?
När glassen var uppäten så gick Emma och Iris och tittade på Duran & Mollan medan jag tog mig till golfbanan för en runda. Iris hade haft det jättekul och dansat, klappat händerna och varit i högform. Ungefär som jag på golfbanan. Jag kanske inte dansade så mycket men jag var i högform och klappade händerna åt mig själv i smyg när ingen annan såg det.

I natt fick Iris sova mellan mig och Emma. Hon var väldigt orolig natten till igår och sov riktigt dåligt och när hon satte igång igår igen så tänkte vi att vi kanske kunde lugna henne. Visst, hon har snurrat och inte kunnat ligga still men hon har iaf sovit.

Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra men eftersom solen skiner så är stranden ett bra alternativ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0