Gott

Igår var det en bra dag i livet. Blev en sväng på stranden vid lunchtid och även om det bara var 16 grader i vattnet så ville Iris mer än gärna bada så mycket som möjligt. Fattar inte att hon kunde vara i. Själv så fick jag kramp i vader och fötter för mer än så doppade jag inte i vattnet. På kvällen var det middag hos mormor och morfar där det blev kött, potatis och hemmagjord bearnaisesås. Mmmmm, gott. Iris fick en ny favoriträtt i rösti. Hon åt hur mycket som helst. Fattar ibland inte hur mycket den där lilla tjejen kan äta.

Idag efter frukost gick jag och Iris till parken så Emma kunde städa. Men efter tre nävar sand i munnen så fick jag nog och stoppade ner henne i vagnen och gick en sväng på stan. Eller, det var egentligen bara två nävar för sista gången så stoppade hon ner huvudet i sanden och tog sig en tugga. Äckelungen!!!
Lunchen idag blev på Zappas där vi åt varsin korv och delade på en pommes. Underskattad mat om du frågar mig, och Iris.

Nu ligger Iris och sover och jag sitter här och slappar lite innan jag ska till golfbanan för att äga Dadda och Iris ska till mormor och morfar med Emma och leka med sina kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0