Ibland blir det fel

I morse så valde jag och Iris att stimulera hennes hjärna lite med att lägga en massa pussel, stoppa klossar i rätt hål och få djuren på hennes ark att låta. Tyckte att hon hade så mycket grejer i sitt rum så jag tog ut allt till vardagsrummet där vi kunde tänka i lugn och ro. När vi var färdiga så gjorde jag först Iris klar för att gå ut och sen mig. När jag håller på att borsta tänderna så hör jag hur Iris springer fram och tillbaka mellan vardagsrummet och köket. När jag är färdig så går jag ut och ser att hon håller på att slänga djuren till arken i soppåsen. Som tur var hade hon bara hunnit slänga en och var på väg med nummer två då jag lyckades stoppa henne.
Så ibland blir det fel när hon menar väl. Vi kanske har oss själva att skylla här eftersom vi har lärt henne att slänga sina gamla kissblöjor i soppåsen.

När vi var klara här hemma så tog vi en promenad till Krusenstiernska gården. Tyvärr så tröttnade Iris på att gå rätt så snabbt och eftersom hon inte ville åka vagn så skulle jag bära. Tröttnade rätt snabbt på det så det blev inget långt besök där men en stund iaf. Innan Iris tröttnade på att gå så sprang hon glatt omkring och jublade. Innan hon gav upp gåendet så satte hon sig på lite stenar och vilade. Hur språngmarchen och viladet såg ut kan ni se här under.


Iris springer


Iris vilar


Kommentarer
Postat av: sambon

usch vad jag hade velat vara med. hon är för söt vår lilla skrutta. puss

2010-07-05 @ 14:45:15
Postat av: Asklena

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-17 @ 11:45:57
URL: http://asklena.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0