Jag och mina planer

Åter igen så har mina planer blivit helt fel. Min tanke om att duscha med Iris när Emma kom hem blev något helt annat. Kom på att vi kanske behövde äta innan så det inte skulle bli middag allt för sent. Så när maten var uppäten vid sju-tiden så blev det Emma och Iris som duschade istället medan jag fixade köket. Så Emmas vila uteblev vid det tillfället. Men nu poppar hon popcorn och när de är klara ska hon inte behöva göra något mer idag än att borsta tänderna och gå och lägga sig.

Lägga sig ja. Iris var rätt söt när jag nattade henne. När hon somnat och jag försökte gå så vaknade hon och grät lite och klängde sig fast vid mig. Ett tag tog hon tag i min tröja för att jag inte skulle kunna ta mig därifrån. Efter ett antal försök så lyckades jag likt en smygande ninja slingra mig ur hennes grepp och ta mig ur sängen. En minut senare så grät hon igen men då tog Emma tag i saken och nu sover hon som en stock. Bra Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0