Kalmarsundsparken

Blev som planerat bad nere vid Kalmarsundsparken idag. Det är bara så att Iris älskar vatten i alla dess former. Bad eller dusch spelar ingen roll bara hon får vara blöt. Tyvärr är det lite svårt att ha med sig kameran i vattnet så ni får vänta till imorgon innan ni kan få nya badkort. Så håll ut.
Efter badet så gick vi hem och bytte om för att gå ner till hamnen och ta en glass. Vi satte oss vid den fetaste båten jag sett på länge. Den var helt enorm och snygg dessutom. Hade gärna bytt till mig den mot den vi har på sommarstugan, inte för att jag tror att ägaren till båten i hamnen varit speciellt intresserad av det bytet. Väl hemma så blev det lite Teletubbies för Iris och fotboll för mig. I halvtid så tog jag och Iris en dusch ihop. Man kan konstatera att hon är snoppintresserad. Så fort hon får läge så försöker hon rycka mig i snoppen. Så jag är beredd hela tiden för jag är inte sugen på att bli ryckt i snoppen av min dotter. Hon får vänta med att rycka i snoppar tills hon är 39 och då ska det inte vara min.


Iris leker på stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0