Lite sovmorgon

Fick en liten sovmorgon idag igen eftersom Emma var snabb nog i huvudet för att ge Iris välling när hon höll på att vakna strax efter att Emma gått upp för att göra sig klar för jobbet. Så då somnade Iris om och jag fick sova till kvart i åtta när det var dax för Emma att gå. För då råkade hon väcka både mig och Iris när hon sa hej då. Men vad gör det när man fick sova en timme extra mot om Iris hade gått upp när hon vaknade till första gången?

Och för en gångs skull så sken inte solen när jag vaknade. Undrar när det hände senast. Kan tycka att det är lite skönt med en molnig dag mitt i alla soldagar. Nu tror jag iofs att solen kommer bryta igenom molntäcket inom några timmar och det blir ytterligare en varm dag. Men så länge solen inte är framme behöver man inte ha dåligt samvete för att vi är inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0