Liten trött tjej

Iris fick för sig att vakna redan vid halv sex idag. Var inte så populärt hos mig och Emma. Jag tog några raska steg till köket och fixade lite välling vilket fick henne att halvsova i en nästan en timme till. Men då var det dax att gå upp enligt Iris och då är det bara att lyda. Problemet är bara att hon varit skittrött sen vi gick upp men vägrat att sova. Sista halvtimmen hon var vaken så kunde hon knappt gå av trötthet men lik förbannat så skulle hon vara vaken. Men till slut så gav hon upp och la sig i min famn och somnade. Så nu sover hon och ska få göra det hur länge hon vill.

Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra men stranden lockar inte mig idag. Men det är inte omöjligt att vi tar en sväng dit iaf för Iris skull. Men jag tror att vi ska testa att gå till Stadsparken och leka lite och hoppas på att skuggan och lite vindar svalkar lite. Men gör det inte det så blir det nog en sväng ner till Kattrumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0