Måste bada

Idag så måste jag och Iris ta oss till stranden, så enkelt är det. Men jag tror att vi avvaktar lite till eftersom vi ändå är rätt sena med allt här hemma. Så vi tar lunch först och sen så drar vi till någon strand. Om det blir Kalmarsundsparken eller Kattrumpan vet jag inte riktigt än. Det får ödet bestämma.... Men hur eller hur så måste jag bada idag, och gärna mer än fötterna.

Något jag vet däremot är att Iris har problem med värmen om nätterna. Hon vaknar ett antal gånger per natt och nu har hon varit väldigt ledsen dessutom så det är nog lite mardrömmar inblandade också. Vet inte hur vi ska få henne att hitta tillbaka till sina bra nätter igen. Men det kommer väl efter sommaren när hon börjat på dagis och det blir lite svalare. Men förhoppningsvis så händer det lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0