Skön kväll

Igår hade jag en skön kväll ute på golfbanan. Spelade för första gången i år den golf jag ska spela. Har varit för dålig tidigare i år men igår så lossnade allt. Har kommit på att jag ska spela utan glasögon så jag slipper få en konstig puttlinje som jag tydligen får med glasögon. Tyvärr hann vi bara spela 14 hål innan det blev mörkt så jag vet inte riktigt vilket resultat det hade blivit men när vi slutade så var jag ett över banans par och fyra under par med mitt hcp. Tycker jag är ok iaf. När sen Bajen spöade Elfsborg i cupen också så blev det en ännu bättre kväll. Men jag önskar att den hade varit lite längre så jag hade haft lite tid för Emma och Iris också. Men man kan inte få allt tydligen.

Idag är det fredag och fredagar är bra dagar. En inte allt för vild gissning på planerna för dagen är att det blir stranden idag.

Måste bara hylla Emma lite som var smart nog att komma in med välling till Iris vid sex-tiden när hon höll på att vakna till liv. Jag kan henne vällingen vilket gav resultatet att hon sov till kvart i åtta. Helt fantastiskt så snabb min älskade Emma är i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0