Sommarstugan

För att stå ut med värmen idag så har Iris och jag bett farfar komma och hämta oss så vi får vara ute vid sommarstugan idag med havet som granne och vinden som lekkompis (gud så poetiskt).
Så om en stund så ska vi dra oss ut till Lotsgården och bara njuta av det fina vädret och leka med farmor och farfar. Vi ska bada både i barnpool och i havet. Vi ska åka skrinda, vagn och sova ute. Ser fram emot en skön dag.

På vägen hem så åker jag och lämnar Iris hos mormor och morfar så att jag och Dadda kan spela lite golf. Emma ska ändå iväg ikväll så då gäller det att passa på. Så jag antar att jag kommer att få en hel del frisk luft idag.

Kommentarer
Postat av: sambon

vill så gärna var där ni är! saknar er! puss puss puss

2010-07-13 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0