Tre sekunder

Läser just nu boken Tre Sekunder av Roslund & Hellström. Borde kanske inte ha läst mer än vad bokens titel säger men igår så blev det väldigt sent som jag släckte lampan. Klockan var över två då jag tog beslutet att lägga boken åt sidan för att få lite sömn. Men jag kunde inte sluta läsa för den är så fantastiskt jävla spännande rent ut sagt. Men att läsa så länge när man ska gå upp vid halv sju är inte häslosamt. Var sjukt trött när Iris ville gå upp. Så den timmen sömn vi tog här mellan åtta och nio var helt otroligt skön. Hade kunnat sova i några timmar till om Iris velat.

Idag skiner inte solen som omväxling vilket kan vara lite skönt när man bränt sig lite. Fast det känns som den kommer att bryta igenom molnen relativt snart. Varför pratar jag så mycket väder nu för tiden? Måste sluta med det.

Idag är det iaf fredag och fredagar tycker jag om. Ikväll hoppas jag på att vi tänder grillen och äter en god köttbit innan vi tar riktigt fredagsmys hela familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0