Fy fan vad jobbigt

Iris och Emma har nu gett sig iväg för deras Stockholmstripp som slutar med att de kommer hem på söndag eftermiddag. Har varit en lite småjobbig eftermiddag då jag insett att det dröjer ett tag innan jag får se och höra Iris igen. Och jag kan lova er att när de åkte var den värsta stunden hittills i livet sen Iris kom, var jävligt jobbigt. Kom tom en tår när jag hade gått in i lägenheten och stängt dörren.

Men nu ska jag göra det bästa av situationen och leva livet. Blir FIFA hos Henke ikväll, imorgon blir det städdag som avslutas med Degerfors-Bajen och några öl, fredag blir det VM-kväll med Henke som avslutas med några fler öl och på lördag vet jag inte vad jag ska göra än men det löser sig. Sova är ett bra alternativ. Så ni ser, jag har att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0