Glass i solen

Efter att jag och Iris varit i Stadsparken och gungat lite så tog vi en promenad till Gästhamnen för en glass i solen. Där satt vi och som ni kanske förstår en hel del annat folk och njöt i solskenet. Iris sket nog i solen med tanke på att hon fick smaka lite av min glass. Och idag så var det inte bara struten som var god utan även glassen. Melonglass är tydligen hennes grej för apelsinsorbén som jag också tog dissades hårt.
Efter glassen så gick vi till Baronen där jag tittade på lite skor. Hittade ett par svårt snygga vita skor som skulle passa riktigt bra till lite finare tillfällen. Får ta med Emma ner på lördag och be om hennes åsikt så får vi se om det blir affär eller inte. Kom just på att det var länge sen jag använde uttrycket dojor om skor. Ska nog börja använda det lite mer.

Nu väntar jag och Iris på att Emma ska komma hem så vi kan sätta igång grillen och få en härlig måltid ute, första för året för den delen. Och medan ni väntar på er middag så kan ni titta på bilden på när Iris äter glass som kommer här under.


Melonglass i solskenet


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe så glad man blev av bilden! :))) Glass det e gött det!!!! :)

2010-06-04 @ 19:03:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0