Goa Iris

På väg ut till Lindsdal så somnade Iris på bussen och sov en stund till när vi var framme. Men när hon väl vaknade så var det full fart hela tiden. Tre minuter efter att hon vaknat så skulle hon ner till sandlådan och när hon väl hamnat där så var det igång. Hon grävde, sprang omkring på gräsmattan, plockade blommor, plockade gräs, slängde med bollar och var i storform. Men det var bara början. För när vi väl gick in så fick hon en liten knäpp och kunde inte vara stilla i en endaste sekund. Hon klättrade på möbler, satt på gungkaninen, sprang omkring i varenda rum, badade, klättrade i trappan, dansade, lekte med apan och körde slut på både farmor och farfar(tror jag iaf).

Jag och Emma var helt hundra på att hon skulle somna på två minuter när vi kom hem men icke. Det var full fart här ett tag till. Hon lekte med precis allt hon kom åt innan jag och Emma testade att lägga oss med henne i sängen. Då tog det en minut tills hon sov och nu sover hon gott för tillfället. Men, hon är så förkyld så det kommer nog bli en jobbig natt. Men hon är så tuff hon bara orkar för hon kämpar på trots att hon knappt får luft och snoret rinner konstant. Men som jag skrev innan, vi får torka bort snoret och det är ett stort steg för lilla damen för det var inte ok förr. Så nu hoppas vi bara att hon blir frisk så snart som möjligt. För snart är jag sjuk och då blir det jättejobbigt för Iris om hon också är sjuk eftersom jag är man och det är synd om oss män när vi är förkylda. Så det så.

Nu blir det andra halvlek av Brasilien och Nordkorea eller vad fan laget heter. http://fotboll.expressen.se/VM2010/gruppg/1.2025227/finns-inget-land-som-heter-nordkorea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0