Grabbdag

Idag ska Iris få vara med om en grabbdag. Jag, Karlbom, Wittberg och Tommy B ska träffas om en knapp timme nere vid Kattrumpan där vi börjar dagen. Efter lunch någon gång så drar vi ut till Lindsdal men då lämnar jag Iris hos farmor och farfar.
Tror Iris ser fram emot stunden hon får hänga med grabbarna. Men det hon ser fram mest emot är nog att bada, för fjärde dagen i rad. Imponerande tycker jag.

Idag tog jag och Iris sovmorgon efter att ha varit uppe en stund vid sex. Var skönt att få gå och lägga sig igen vid halv sju och sova till åtta. Så borde vi ha det varje dag förutom den stunden vi är upp från sex till halv sju. Då hade det varit perfekt.

Igår hade vi picknick med familjen Anderbom. Var trevligt att träffa dem igen, var alldeles för länge sedan. Vi satt nere i Stadsparken och njöt av solen och åt lite pastasallad och drack lite vin. Borde göras betydligt mer ofta än vad det görs om du frågar mig.


Mys i kvällssolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0