Hemma igen

Så var äntligen mina tjejer hemma igen efter en alldeles för lång stund i Stockholm. Leendet jag fick av Iris när hon fick se mig värmde oerhört mycket. Att hon sedan blev lite blyg och fundersam på det mesta runt omkring henne struntade jag i. Hade kunnat ha henne i min famn i en vecka. Men det var inte Iris så intresserad av utan hon ville bara leka med sina leksaker som hon antagligen saknat mer än sin pappa.
Så, nu är det slut på att få sova hur länge jag vill och att kunna slappa hela dagarna men vad gör det när man får mysa med en liten ängel som Iris.

Nu ska ni få se ett kort från Stockholm där Iris gått in i rollen som katten Findus. Kan även bli en film lite senare där Iris dansar loss på gatan i Stockholm. Om jag kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0