I ordning

Efter ännu ett uppehåll i bloggandet så kör vi nu igen.

I lördags så var det en rätt bra dag som avslutades med en bra fest. Kommer inte ihåg vad vi gjorde på dagen men jag tror att vi gick omkring och njöt av solen. Kan det stämma?
På kvällen så var vi iaf på fest hos Elin och firade att hon blev tant. Iris var med första timmen innan mormor kom och hämtade henne. Men den timmen Iris var med så var hon i högform och ägde festen. Från första minuten så stod hon och dansade på gräsmattan och sprang runt och charmade alla. Hur hennes kväll var vet jag inte förutom att hon hade det bra. Och det var min och Emmas kväll också. Blev en del att dricka och det tillhör inte vanligheterna så gårdagen var en lång, lång pina. Hade glömt bort hur det är att vara bakfull och det gör jag gärna igen. För fy fan så segt. Men med lite pizza så tog jag mig igenom dagen iaf.

Vad vi gjort idag återkommer jag till om en stund. Ska ladda upp lite kort till datorn först så jag slipper skriva ner allt. Så, på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0