Lekplatsen

Jag och Iris var iväg till lekplatsen i Stadsparken. Har blivit vår favoritlekplats. Iris var lika glad som vanligt och grävde, gungade och sprang omkring och mådde bra. Är så glad att hon slutat äta sand för det gör att man kan slappna av lite mer när vi är där. Är inte så kul att behöva vara på sin vakt hela tiden för en sån sak.
Var lite andra barn där också som Iris knappt kunde släppa med blicken under den tiden de var där. Men denna gången blev hon inte rädd som förra gången lite äldre barn var där.

Nu har Iris fått titta på Teletubbies ett tag så att jag kan titta på fotbollen. Hon är väldigt engagerad och springer fram och tillbaka till mig beroende på vad som händer på tv:n. Är ett skådespel i sig att se henne titta på Teletubbies. Kan kanske vara något att filma någon dag.


Min lilla grävskopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0