Min ängel

Jag tycker min dotter är en sån otroligt söt lite tjej, min lilla ängel helt enkelt. Det går inte en dag utan att hon skänker mig så mycket glädje och kärlek. Ibland så undrar man vad man gjort för att förtjäna en sån underbar liten tjej. Fruktar den dagen hon börjar dagis och jag börjar jobba igen då vi inte får vara tillsammans så mycket som vi är idag. Blir nog svårt att leva ett vanligt liv igen när man har levt livet för någon annan i nio månader. Skulle egentligen bara slänga upp en bild men det blev en liten kärleksförklaring också. Så kan det gå.


Min lilla älskling


Kommentarer
Postat av: sambon

Håller med dig min älskling. Hon är alldeles underbar vår lilla fina tjej.

2010-06-22 @ 10:54:41
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-22 @ 11:12:11
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0