Morgonhatt

Så var det morgon igen och jag känner mig inte direkt utvilad men det är väl bara att kämpa. Iris var lite orolig i natt men vaknade bara en gång vid ett-tiden innan hon fick för sig att gå upp vid fem. Lyckades då får henne att somna om i en timme till innan det var kört med mer sömn för henne. Trodde hon skulle somna i soffan för en stund sen men icke. Så nu är det Teletubbies och lek som gäller. Men skam den som ger sig, om en liten stund ska jag göra ett nytt försök med att få lilla damen att somna om.

Igår så rensade Emma lite i Iris garderob och en hel del kläder åkte ner i en låda, bra Emma. Men helt plötsligt dök en hatt upp som legat någonstans i garderoben och den gillade Iris. Så idag på morgonen så var hatten det första som åkte på när hon kom ut i vardagsrummet. Att hon ser ut som en gammal golfspelande tant i den gör inget för enligt mig så är hon alltid söt min lilla Iris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0